niedziela, 6 stycznia 2013

W - miętowe - C

Temat taki sobie na dzisiejszy wieczór:)
 No ale każdy to ma i myślę że jest to jedno z najważniejszych pomieszczeń w Waszych domach. 
Mowa o toalecie.

Iz postanowiła by to do tej pory to ponure miejsce jakoś urozmaicić. 
Pojawiły się więc elementy z drewna kojarzące się z męsko-damskim miejscem odosobnienia. 

Lustro - przerobione z ramy obrazu zabarwione w kolorze MINT.

Symbole płci, mówią dobitnie o tym że toaleta jest miejscem uniwersalnym. 
Zresztą pojawiły się również figurki kobiety i mężczyzny - gdyby ktoś nie rozumiał symboli o których mowa wcześniej. 

Serduszka - symbol uniesień, idealnie pasujący do tego miejsca gdzie stan błogości  wyczuwa się w powietrzu.

Nie mogło oczywiście zabraknąć papieru toaletowego i ręcznika w miętowym kolorku ;)

Tym optymistycznym akcentem pozdrawiamy w niedzielny wieczór
Iz & Red










27 komentarzy:

  1. Ale fajne dodatki :)) Ciekawie wygląda ta Wasza miętowa łazienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to tylko toaleta. Iz już stroi łazienkę, oczywiście w innym stylu ;0
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. Hej, hej.. to WC. Łazienka jest w trakcie zmian.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  3. i WC musi mieć klimat :)
    śmieszne figurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodząc tam mówię sobie 'miętowo mi"
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  4. Czad :-) Figurki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat zrobił się niesamowity - teraz zamiast stanu błogości, w powietrzu będziecie wyczuwać zapach mięty;) A tak poważnie - świetny i jak zwykle bardzo oryginalny pomysł. Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolorowy odświerzacz powietrza w kolorze mięty;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  6. Nie wpadłam na to, żeby dobierać papier toaletowy pod kolor ;) Kolor ramy lustra mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj papier jest do wyboru, do koloru. A całe zmiany właśnie zaczęły się od papieru który kupiłem w tym zielonym kolorze;)
      Red

      Usuń
  7. ;)) genialnie to wygląda...figurki i serducha najlepsze...myslałam że tylko ja jestem taka szalona że papier pod kolor dobieram;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh! Nie tylko Ty masz szaleństwo w głowie jak widac na załączonych obrazkach ;)
      Red

      Usuń
  8. Zielono mi. Fajne te dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. o hohoho ale Was zamietoliło ;))) teraz to na peano nikt nie zbładzi ;)
    super dreniane dodatki ,ale uchwyt na papier macie fajniasty ;) czyżby Red i w metalu dłubał ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś właśnie wyciąłem drogowskazy żeby już na pewno nikt nie zabłądził ;)
      Nie, w metalu nie dłubię, przynajmniej nie tak jak myślisz. Wieszaki druciane Iz gdzieś kupiła.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  10. Oj, jak ślicznie w tej mięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta fajna ale płytki mnie wkurzają. Niestety odziedziczyliśmy je po poprzednich lokatorach.
      Red

      Usuń
  11. Mnie się te ludki najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludków mamy kilka wzorów ;) Kiedyś pokażemy albo nawet dodamy do sklepiku.
      Red

      Usuń
  12. No proszę! Nie różowy, nie brązowy tylko miętowy!!! Jak oryginalnie wygląda w łazience?!
    Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko WC. Odświeżający kolorek, co?
      Red

      Usuń
  13. Rety, jak ten miętowy ożywia wnętrze, super pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży kontrast, ale lepszy taki niż różowy, co?
      Red

      Usuń
  14. Ten kolorek jest taki radosny i optymistyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy jest optymistyczny ? W każdym bądź razie poprawia mi humor ;)))
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...