niedziela, 6 stycznia 2013

W - miętowe - C

Temat taki sobie na dzisiejszy wieczór:)
 No ale każdy to ma i myślę że jest to jedno z najważniejszych pomieszczeń w Waszych domach. 
Mowa o toalecie.

Iz postanowiła by to do tej pory to ponure miejsce jakoś urozmaicić. 
Pojawiły się więc elementy z drewna kojarzące się z męsko-damskim miejscem odosobnienia. 

Lustro - przerobione z ramy obrazu zabarwione w kolorze MINT.

Symbole płci, mówią dobitnie o tym że toaleta jest miejscem uniwersalnym. 
Zresztą pojawiły się również figurki kobiety i mężczyzny - gdyby ktoś nie rozumiał symboli o których mowa wcześniej. 

Serduszka - symbol uniesień, idealnie pasujący do tego miejsca gdzie stan błogości  wyczuwa się w powietrzu.

Nie mogło oczywiście zabraknąć papieru toaletowego i ręcznika w miętowym kolorku ;)

Tym optymistycznym akcentem pozdrawiamy w niedzielny wieczór
Iz & Red










27 komentarzy:

  1. Ale fajne dodatki :)) Ciekawie wygląda ta Wasza miętowa łazienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to tylko toaleta. Iz już stroi łazienkę, oczywiście w innym stylu ;0
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. Hej, hej.. to WC. Łazienka jest w trakcie zmian.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  3. i WC musi mieć klimat :)
    śmieszne figurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodząc tam mówię sobie 'miętowo mi"
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  4. Czad :-) Figurki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat zrobił się niesamowity - teraz zamiast stanu błogości, w powietrzu będziecie wyczuwać zapach mięty;) A tak poważnie - świetny i jak zwykle bardzo oryginalny pomysł. Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolorowy odświerzacz powietrza w kolorze mięty;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  6. Nie wpadłam na to, żeby dobierać papier toaletowy pod kolor ;) Kolor ramy lustra mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj papier jest do wyboru, do koloru. A całe zmiany właśnie zaczęły się od papieru który kupiłem w tym zielonym kolorze;)
      Red

      Usuń
  7. ;)) genialnie to wygląda...figurki i serducha najlepsze...myslałam że tylko ja jestem taka szalona że papier pod kolor dobieram;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh! Nie tylko Ty masz szaleństwo w głowie jak widac na załączonych obrazkach ;)
      Red

      Usuń
  8. Zielono mi. Fajne te dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. o hohoho ale Was zamietoliło ;))) teraz to na peano nikt nie zbładzi ;)
    super dreniane dodatki ,ale uchwyt na papier macie fajniasty ;) czyżby Red i w metalu dłubał ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś właśnie wyciąłem drogowskazy żeby już na pewno nikt nie zabłądził ;)
      Nie, w metalu nie dłubię, przynajmniej nie tak jak myślisz. Wieszaki druciane Iz gdzieś kupiła.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  10. Oj, jak ślicznie w tej mięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta fajna ale płytki mnie wkurzają. Niestety odziedziczyliśmy je po poprzednich lokatorach.
      Red

      Usuń
  11. Mnie się te ludki najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludków mamy kilka wzorów ;) Kiedyś pokażemy albo nawet dodamy do sklepiku.
      Red

      Usuń
  12. No proszę! Nie różowy, nie brązowy tylko miętowy!!! Jak oryginalnie wygląda w łazience?!
    Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rety, jak ten miętowy ożywia wnętrze, super pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży kontrast, ale lepszy taki niż różowy, co?
      Red

      Usuń
  14. Ten kolorek jest taki radosny i optymistyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy jest optymistyczny ? W każdym bądź razie poprawia mi humor ;)))
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...