piątek, 4 stycznia 2013

Dwa imiona, a tyle literowych możliwości.


Zamówione imiona Hania i Helen. 
Literki w kolorze różowym, na tasiemkach do powieszenia.

Robiąc zdjęcia wpadły mi w oko krótkie imiona Ala, Ela... i tak zaczęłam kombinować.
Pewnie nie jedno słowo czy imię można jeszcze ułożyć. 
Może pomożecie?











Jak myślicie ile słów jeszcze da się ułożyć z tych literek, ma ktoś pomysł na inną kombinację?



...o widzę kolejne!

Kto zgadnie najwięcej otrzyma drobną niespodziankę.

Czekam na Wasze propozycje do najbliższej niedzieli włącznie. 

Miłego dnia 

Iz

42 komentarze:

  1. "He He" "HA HA" i się zaraz człowiek uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Kolory liter radosne, imiona słodkie to i post musi być z uśmiechem.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  2. Ja widzę Lanie, Lina i Alina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Len i Nil, Eleni i Henia jeszcze widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już nic nie widzę, bo literki wysłane. Niebawem zapraszam do kolejnej zabawy w łamigłówki.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  4. No jeszcze np. Nina, Len, Hel, Nie, Ania, Lena, A tak poza tym to super czcionka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Ina - rzeka. Sporo tego wychodzi.

      Usuń
    2. Właśnie sporo, ciesze się , że się dobrze bawicie.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  5. ja dorzuce hala, Nel, hen, hall (of fame:-)), Nani i Hani (imiona), inna, lenia (mozna go miec)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hila (imię np. Bronstein piosenkarka),
    Hina ( Rabbani Khar pani minister spraw zagranicznych w Pakistanie)
    ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lena , na na ,Elena , Helena , Henia, ,Aniela ,Nela ,len , Hanah ,Elein ;p

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Leia (ksiezniczka z Gwiezdnych Wojen, ta z plackami na uszach:-) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nena (niemiecka piosenkarka)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No proszę, jeszcze poznam nowych artystów.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  11. Lina, Ania, HEL, Nel i Neli, Lena, henna,Hana, ALIEN, Elena, Eleni, A NIE, eh (może ech hihihi - ale c mi zabrakło) - inna, inne, hie hie, hihi

    p.s. ja tam bardzo bym chciała cos innego niż niespodziankę (kiedy, kiedy?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja jestem dla Ciebie niedobra tak Cie przetrzymuję. Pocieszę Cię, są już efekty prac.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  12. hahahah ileż kombinacji, dziewczyny są nie możliwe;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mnie do głowy nie przyszło, że to aż tak można.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  13. hehe mozna tworzyc i tworzyc :) ja widze Aniele, i lenia widzę :P i jeszcze pewnie pare by sie znalazło :)

    o aliena jeszcze widze i Eleni :P
    osz Wy teraz zamiast zajmowac sie dzieckiem bede myslala i kombinowała :P

    OdpowiedzUsuń
  14. len, lanie, lina, ania,hel, nie,ani, lane, nan, lin, nil, ile, ale, inna, ela, ala, lana, he, hen, henia, hiena,lenia pomijając że z małych liter wychodzi a powinny niektóre wyrazy z dużych być :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale chodziło o pomysł na...słowo, imię... Przyznam że niezłe jesteście.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Tak, ja dopiero się zaczynam rozkręcać. Szykują się kolejne zabawy i domowego candy ciąg dalszy.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  16. To była zawsze zabawa mojego ojca. Pisał wyraz i pod spodem wszystkie możliwe inne wyraz z tych liter. Przypomniały mi się dziecinne zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie literówki z lat dzieciństwa, zabawa w szubienice.... Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  17. oo to lubię :) hanna, henna, helena, helen, hela, heli, hel, ania, anna, annie, ani, anie, ana, halina, eleni, nel, neli, lane, lanie, lania, len, leni, lenia, lenie, hien, hiena, ah!, eh!, he, ha, hi, na, hale, hala, halina, halne,halna, ele, ela, eli, ala, ali, ale, ile, alina, ina, lin, lina, line, hania, hani, hannie, hanie, hana, aniela, anieli, aniele, aniel, anilan(od anilany), nil, nile, hen, henia, heni, henie, hil, inne, inna, nie,

    OdpowiedzUsuń
  18. jak to się dzieje, ze nie widziałam tylu Waszych postów?? kurcze... nie wiem...
    Widzę ze Furia dała czadu wiec nie ma sensu wymyślac kilku hehe

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak wracacie to z przytupem :) oj nie kuś uwielbiam takie zabawy i słowotwórstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobreee, kiedyś bardzo dawno temu jak chodziłam do podstawówki, nasza polonistka zadawała nam takie zadania, pamiętam do dziś jak powiedziała, żeby sobie przygotować zaszyt 16 kartkowy i podała wyraz LOKOMOTYWOWNIA. Całą klasą tydzień układaliśmy, wyszło ok 2000 wyrazów.
    A poniżej moje słowotwórstwo.
    Ania,Anie,Ani,Anna,Anne,Annie,Aniela,Anieli,aniele,aha,Ala,Ali,ah, ale,Alina,Aline,anilan,
    lanie(wody),lane,lin, lina,line, len,Lena,Leni,Lene, lenie,lenia, leni, lniane, lniana, Lenin,Lenina,lennie,
    haha, hi,he,Hel,Hela,Hanna,Hannie,Hani,Hana,Halina,Haline, henna,henne,hiena, hiene, hien, hala,hale, halna, halne,hen,
    Nina,Nine,Nel(Stasiu i Nel),na Nela,Nele,Neli,nie,nalani,nalane, Nil,
    Ela,Ele,Eli,Elena,Elene,eh,elana(tkanina),elane,
    ile,inna,inne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że przedmówczyni bezkonkurencyjna to sobie daruje. A liternictwo super

    OdpowiedzUsuń
  22. ale te wyrazy sie powtarzaja, ja myslalam, ze liczy sie ilosc nowych wyrazow...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...