środa, 23 stycznia 2013

Toaletowe symbole

Powracamy z tematem toaletowych symboli. 
Jak sami widzicie można  je interpretować w różny sposób.
Są to figurki przedstawiające mężczyznę i kobietę ale również w formie liter oraz symboli płci.
Poniżej znajdziecie słownikową definicję WC ;)
Ciekawe czy znacie jakieś inne określenia toalety?
Poniżej definicja wychodka.

Część z tych symboli wstawimy do shopu i będą dla Was dostępne. 
No chyba że macie własne pomysły i przemyślenia na temat tego miejsca "skupienia" :)))
Jeśli tak to czekamy na propozycje.
Pozdrawiamy 
Iz & Red

A tak na marginesie to u nas domowa epidemia grypowa ;( 
Już tydzień...










Wychodek (także: wygódkasławojkakloaka) – ogólna nazwa pomieszczenia sanitarnego (o różnej budowie i wymiarach) przeznaczonego dla ludzi.

źródło zdj.: http://sweatyknitter.com/2012/05/16/hearts-outhouses/



Figurki można nabyć u nas w SHOPIE. Znajdziecie tam dokładne wymiary i wszystkie przestawione powyżej propozycje.

Pozdrawiamy 
Iz & Red

30 komentarzy:

  1. dużo zdrówka :-)))
    fajne te symbole "skupienia" :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówka nigdy nie za wiele. Bywało lepiej...
      Dzięki
      Red

      Usuń
  2. świetne, zwłaszcza ta 1 mi się podoba :) no i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Już trochę lepiej ale było kiepsko... Widzę że no.1 jest faworytem
      Miłego wieczoru
      Red

      Usuń
  3. matko matko nr 1 jest naprawde nr 1 i jest juz na mojej liscie : to buy! cudowne kształty.piękne ot co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz, zapisz a potem "wal" do nas śmiało ;)
      Ile piękna może być w pospolitej sprawie?
      hihi
      Pozdrówka
      Red

      Usuń
  4. Przedewszytskim Duuuuzo Zdrowka Wam zycze !!! A propozycje na drzwi toaletowe czy sciane przy wejsciu sa baaardzo fajne :) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówko się jeszcze przyda, najgorsze jest to że prawie całe ferie dzieciaki muszą siedzieć w domu. Pogoda wprawdzie nie zachęca ale co to za zimowe ferie bez śniegu i sanek?
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. O i jeszcze to : tam gdzie król piechotą chodzi ... ;)))
    Mnie to wc postarzane podoba się :)
    Zdrówka życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie Olga że to nie jest postarzane tylko "ponowiane". Tak, ze starej deski wyciąłem i przeszlifowałem ale tylko z wierzchu i taki właśnie efekt wyszedł. U mojej babci mawiało się "idę na dębową deskę" ale wtedy nie było nic innego jak drewniana budka stojąca na zewnątrz. Takie to czasy były...
      Zdrowiejemy pomalutku
      Miłego wieczoru
      Red

      Usuń
    2. no to bardzo mi się podoba to "ponowione" WC ;))))) taka dębowa deska ... cudna była by ...

      Usuń
  6. Zdrowia! Przecież nie możecie TERAZ się rozchorować :P Kurujcie się szybciutko :)

    A moi faworyci to miętowe figurki :) Cute! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś cudowny sposób na odchorowanie? Może jakieś czary?
      Już jest lepiej...
      Red

      Usuń
    2. Czary... coś chyba ostatnio słabo działają, bo już się prognozy pogody poprawiły, a teraz znów kichę pokazują :/ Ale będę czarować :) I zdrowie i pogodę :)

      Usuń
  7. świetne! ja sobie myślę, ve ładnie by wyglądały w moim domku, ale to temat do dłuzszego rozwazenia.

    zdrowia!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowka zycze:)))
    a ludziki zielone superowe:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zielone ufoludki powiadasz....
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  9. Pan z drugiego zdjęcia :) Wygląda jakby już teraz natychmiast(!!!) musiał skorzystać :D Fajny! Lubię Wasze pomysły :D
    Jeszcze do kolekcji pasowałoby kółeczko i trójkąt :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz, jak się przyglądnąłem to faktycznie wygląda na takiego co ma nagłą potrzebę...
      Też mówiłem że brakuje kółeczka i trójkąta. A wiesz skąd wzięły się te symbole?
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. Nie, nie wiem... ale skoro pytasz to pewnie wiesz :) więc się podziel informacją :)

      Usuń
  10. zielone ludziki piękne :) zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne oznaczenia kibelka ;)))
    zdrowiejcie Kochani jak najszybciej :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedyś były i jeszcze sa szalety miejskie ;p

      Usuń
  12. Dzieci przed i na nocnikach to mi się jeszcze kojarzy z tym miejscem :)
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Wam zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne:) wc ma swietna fakture!!
    Zdrowka zycze.
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne wygódkowe oznaczenia :) Szczególnie spodobały mi się te zielono-miętowe ludki.
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się wasz zielony Wacek i Celinka ;-), ale widzę w komentarzach,że nie tylko mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pomysł na inne symbole! Jeszcze ich u Was na blogu nie widziałam, a chyba byłoby zainteresowanie! :) W każdym razie ja bym chciała. Może Wam sprzedam ideę. ;)
    A z tych klozetkowych to wzór miętowych ludzików, kolorek też mi się podoba. :) Pozdro i do zobaczenia już za niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...