poniedziałek, 26 listopada 2012

Wyniki Candy - anioły nam pomagały

Witamy serdecznie w poniedziałkowy chłodny wieczór. Na zewnątrz chłodno ale dziś u nas na blogu gorąco. 
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia  i komentarze pod postem. 

To Candy było wyjątkowo ciekawe bo zdarzyli się nawet tacy którzy nie chcieli brać udziału w nim ale zostawili po sobie ślad w postaci komentarza. 
Dziękujemy Wszystkim za to że jesteście z nami i zaglądacie tu czasem ;)

Niniejszym oficjalnie ogłaszamy że zwyciężył ostatni komentarz jaki się pojawił pod postem z Candy.

Gratulujemy Magdzie!
A oto jej wpis:

jedna gwiazdkę bym synkowi dała 
żeby zycie mu rozpromieniała,
drugą mężowi pokazała,
i prezent na świeta z głowy bym miała :P
a trzecią bym sobie zachowała
i się całymi dniami w nią wpatrywała :P 

pozdrawiam 
Magda

Dziś wielki dzień ze względu na to że Iz uporała się z utraconymi zdjęciami na blogu i w sklepie.

Z tej okazji rozdajemy kolejne gwiazdy:

bo następny komentarz który się nam spodobał to wpis Szpinakożercy:

co zrobię :) na pewno nikomu ich nie oddam i będą tylko moje :) ale za to dam popatrzeć na te cudowności a czy dotknąć - to jeszcze przemyślę
Ale przede wszystkim najpierw dokonam na nich małej zbrodni hand-made i tak zostaną ze mną na półeczce obok hendmejdowej ;p ramki nie tylko na okres świąteczny, ale cały rok, abym co rano budząc się mogła patrzeć w gwiazdy :)

Kolejny fajny wpis należy do Justyny i koniecznie musimy ją poratować:

Justyna! Styropian jest BEEEEEE !!!!
Słowo do męża Justyny: Męży Justyny, natychmiast znaczy natychmiast. Skoro zamarzyły się natychmiast to trzeba spełnić to marzenie ;)

Były by dla mnie ratunkiem, bo wczoraj wycięłam sobie dwie ze styropianu i wyszły tak koślawe że strach na nie patrzeć, ale co poradzę że mi sie zamarzyły już i natychmiast...ostatnio dwa tygodnie suszyłam mężowi głowę o zrobienie półki nad łóżkiem, półka jest;) więc gwiazdki były by idealne by je na niej postawić;)
Pozdrawiam cieplutko


Pierwsza wygrana to trzy gwiazdy
Druga -dwie
Trzecia - jedna 

Dziewczyny, jeszcze raz gratulacje i prosimy, prześlijcie nam na maila adresy do wysyłki.


Wszędzie w naszym mieszkaniu widzimy ANIOŁY.....Wy też?

Miłego wieczoru!
Iz & Red






16 komentarzy:

  1. Wasze anioły jak widzę rozświetlają w te zimne dni....
    gratuluje szczesliwcom gwiazdek z nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż pięknych aniołków! Ja już raz dziś oczopląsu dostałam, a teraz znów - muszę chyba sobie jakieś kropelki zaaplikować, bo mi zaraz oczy wyskoczą z wrażenia ;)

    A Zwycięzcom gratuluję - niech Im gwiazdki dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje serdeczne dla Dziewczyn!! Ja tez u mnie widze slicznego Aniołka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeeeeeee :) dziękuję dziękuję dziękuję
    aż z wrażenie zagotowałam rosół jak zaczęłam czytać i zobaczyłam swoje imię :D
    jak tylko uratuję obiad coby mój mężczyzna nie mówił że gwiazdy będzie musiał jeść to adres ślę
    dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczesciary co gwiazdki dostaly :) Zazdrosna hmm pewno ,ze jestem ,ale i z calego serca gratuluje wygranej :) Moze i mi sie kiedys poszczesci :) Piekne Aniolki hmm zreszta co tu mowic wasze wszystkie prace sa piekne i ja wcale nikomu nie slodze tylko prawde mowie :) Milego wieczorka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaa dziękuę dziękuję :)
    gwiazdki są cudne :) już nie mogę się doczekać kiedy je zobacze na zywo :)
    mąż musiał mnie uszczypnąć zzebym uwierzyła
    pozdrawiam goraco !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Madzi i Szpinakożercy serdeczne gratulacje;)
    Kochani i ja Wam bardzo dziękuję, hahahaha...za ratunek;) jeszcze dziś me styropianowe w koszu lądują;P będę mieć satysfakcję z suszenia głowy mężowi, jak na półce stanie cudna gwiazdka od Was;)
    Aniołki, co tu dużo mówić...wspaniałe!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zabawę :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje serdeczne dla Wygranych :)
    Śliczne te Wasze Aniołki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aniołki. Ten z gwiazdeczką jest prześliczny :) U mnie w domu dwa czorty, aniołem jestem ja, że z nimi wytrzymuję ;) ;) ;)
    Gratuluję, gratuluję, gratuluję...i zazdraszczam wygranej ;) :)
    Spokojnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie to wyszło z 3 nagrodami. Super pomysłowy sposób na uszczęśliwienie więcej osób. Gratuluję wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję za zabawę a Aniołki sa cudniaste :)
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...