czwartek, 10 stycznia 2013

Dylemat

Iz zapragnęła mieć piękną tackę "białodrewnianą" więc Red czym prędzej wyciąga forniry i mierzy. Ramka już jest (nawet pomalowana - czytaj: przygotowana na biało), dno również, bukowe, ale buk nie bardzo pasuje. Zresztą tacka jest używana i swoje już przeszła. Czas dać jej drugie życie i stąd pomysł na pomalowanie nieciekawych ram i naklejenie forniru na dnie. 
Porozkładałem te swoje forniry i nic, kompletna pustka. Jakoś nic mi szczególnie nie leżało. Wybór jak w masarni, to i trudniej podjąć jakąkolwiek decyzję. Z pomocą przyszła Iz.

Co powiecie na ten fornirek na ostatnim zdjęciu, zwany "zebra wood"  (znajomy?) 
Zapewne jutro czeka mnie klejenie, dopasowywanie wzorów.
Idę więc zebrać siły...
Miłych snów...
Red






23 komentarze:

  1. Fajnie mieć kogoś kto spełnia z taką łatwością i chyba przyjemnością pragnienia kobiety ;)
    A co do wyboru...hmmmm trudna decyzja ;) Ale wierzę, że wymyślicie coś idealnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że fajnie, tym bardziej jesli obie strony czerpią z teko przyjemność ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. zachcianki trzeba spełniac, szczególnie jak się ma do tego zdolności, napewno będzie wyglądało bardzo fajnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz mam jeszcze większy dylemat bo Iz prawie wybrała a tu różne opcje się pojawiają...
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  3. Czekam na efekt :) Ja osobiście wybrałabym troszkę ciemniejszy fornirek. Jednak to Wasza przestrzeń i Wy będziecie podziwiać to cudo codziennie ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt pewno dopiero po niedzieli ujrzy światło dzienne...Pokażemy, pokażemy...
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  4. hmm, ładnie wygląda, ale ja jak zwykle pewnie zdecydowałabym się na mahoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też bym się skusił na mahoń ale wybór tym razem należy do Iz.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. Jak ja bym chciała by mój mąż tak robił... A spód wybrałabym najciemniejszy, ten drugi od lewej z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, kochana faceta trzeba sobie wychować. Po tylu latach toooo... Po za tym rak ze skorpionem to raczej udana para. Jednak nie zdajecie sobie sprawy ile mnie to kosztuje. Oj nieeeeee.

      Miłego dnia

      Usuń
  6. wybor swietny :)
    a ja sie zakochalam w tym po prawej stronie takim dluugim cos jak szare drewno :) oj superowo by wygladala taka podstawka :)

    p.s. dobrze jest miec kogos takiego co spelnia zachcianki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze mieć takiego kogoś, ale ile on się przy tym o marudzi, oj...
      Potem ja mam "dąsa" i praca się szybko wykonuje.
      Najlepsza metoda podsuwanie innych prac podczas gdy trwają obecne.

      Mój Red już mnie zna i dlatego taki dobry dla mnie.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  7. Drewno zawsze piękne, więc i wybór trudny.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudny, żebyś wiedziała jak...
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  8. "spełniacz marzeń" fajna sprawa- dobrze mieć takiego blisko :)
    tacka zapowiada się bardzo ciekawie... czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe "spełniacz marzeń" - no w końcu od czego ma się faceta? Twój taki nie jest? :)))
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  9. Prawy górny róg, bez dwóch zdań. ;) Tzn dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten orzech tez mi się podoba, pewnie Iz zmieni swój wybór. Muszę jakoś ją przekonać....
      Red

      Usuń
    2. Ważne, żeby Iz była zadowolona, chyba że to Ty masz podawać na tacy śniadanka do łóżka, wtedy możesz pertraktować. :)

      Usuń
  10. Wow...piękna będzie z tego tacka!!!
    Oczywiście musicie wybrać co pasuje ,jak dla mnie te szare bossskie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szare to orzech. Możliwe że Iz zmieni zdanie...zobaczymy wkrótce.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. Ja się tu u Was doedukuję. :) Wychodzi na to, że kocham orzech. :) Właśnie, właśnie, ja buszuję na blogu od niedawna i przyznam szczerze, że nie przeglądałam bloga daleko w tył. Powstał może post o rodzajach drewna, jego przeznaczeniu, etc?

      Usuń
  11. NO Red na pewnno staniesz na wysokosci zadania :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...