środa, 30 stycznia 2013

Drewniane drzewko i "and" w kolorze słońca


Hej, hej!!!
No kurczę, ale tu się dzieje....
Nie było nas raptem parę dni a tu tyle ciekawych wpisów.
Nie było nas bo.....były ferie ;)
Odwiedziły nas dwie miłe osoby i byliśmy baaaardzo zaabsorbowani ich wizytą.
Po drodze trafiło nam się troszkę choroby i przymusowe siedzenie w domku.
Najpierw dzieciaki a potem my.
Ostatnie kilka dni to nadrabianie zaległych prac o których pewno wkrótce naskrobię jakiegoś posta.

Po drewnianych świątecznych choinkach nadszedł w naszym mieszkanku czas na drewniane drzewka.
Taka mała wariacja a propos drewnianych choinek z którymi żal się było rozstać.
Bardzo je polubiliśmy i to taka ich mała namiastka by jakoś ukoić żal do następnych świąt ;)

Po drodze trafił się mały and  w kolorze słońca by trochę rozjaśnić te szare dni.
Nie wiem jak Wam ale brak słońca daje się nam już we znaki.

Dziś u nas 9 stopni na plusie co baaardzo mnie cieszy. Od razu lepiej się człowiek czuje wychodząc na zewnątrz i czując wiosenną temperaturę. Nawet ptaki dziś śpiewały....
Pięknie...

Miłego wieczoru
Iz & Red





26 komentarzy:

  1. O, to fajnie mieliście - ferie, u nas dopiero od 10-tego.
    Podziwiam drzewka i and. And to niesamowita robota, jak takie piękne zaokrąglenia zrobić ?
    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak u nas ferie były w styczniu. Jak zrobić zaokrąglenia? Po prostu, trzeba wyciąć ;)))
      Dziękuję i pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. Takie super drzewka widzę pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Heheh, trochę inny pomysł z nimi miałem ale wyszło jak wyszło.
      Przyjemnego wieczoru.
      Red

      Usuń
  3. Słonko i temperatura na dworku super, ale te roztopy... Mały ponton by się przydał :) Piękne drzewka stworzyliście! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wietrznie i po śniegu alni śladu. Roztopy przeszły bez chlapy, na szczęście. Ponton wyślemy ;)
      Dzięki i pozdrawiamy
      Red

      Usuń
  4. Słońca brak, o tak! Ale ja już wolę mróz niż deszcz! Nie wyszły mi te czary w ogóle, z żalem zauważam, że ztraciłam moce... a może jednak się uda...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Są genialne...odnoszę dziwne wrażenie że sie powtarzam, hahaha...ale nie widzę inaczej, skoro wszystko co zrobicie jest wspaniałe!!!
    Miłego dnia...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne? Są po prostu drewniane. Justynko, Twoje słowa to miód dla moich oczu i uszu. Cieszą się że doceniasz nasze wynalazki ;)
      Dzięki i pozdrawiam.
      Red

      Usuń
  6. świetne drzewka , a jaką fajna lokata maja ziemie ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie wiórki mogą wyjść tylko spod jednego struga ;) Kończą się więc czas by znów go wyciągnąć.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  7. a ja wolałam śnieg :)) Cudownie mi się spacerowało!!!
    Ale wiosna mogłaby już przyjśc fakt :))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee. Z wózkiem jak z pługiem śnieżnym, co?
      WIosna....ech...
      Cmokasy
      Red

      Usuń
  8. No niby cieplej, ale straszna breja, plucha, lodowisko zamknęli. Dzisiaj nie mogłam wyjechać autem z podwórka do pracy, bo się zakopałam w błocie. Kiepskie pogodowo te ferie u nas. Drzewka są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj na siebie bo jak się zakopiesz to.....może być kiepsko. Może pogoda na ferie się poprawi. Trzymam kciuki. A drzewka, wiesz doskonale że żaden kawałek listewki się u nas nie zmarnuje.
      Ściski!
      Red

      Usuń
  9. Fajne te drzewka ... te wiórki zakrecone super wyglądają :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziś się naprodukowałem tych wiórków, zresztą w ostatnim tygodniu było ich naprawdę sporo, tyle tylko że innego kształtu i rozmiaru. Wykonac takie jak są w wiadereczkach to tez jest sztuka ;)
      Pozdrawiam ciepło
      Red

      Usuń
  10. sprężyste wióry - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że nie tylko Tobie się podobają. Chyba zacznę strugać deski tylko dla wiórów ;)))))
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  11. wolę mrozik od tej chlapy ;p drzewko z pofalowanymi brzegami jest świetne :) i jeszcze w tych wiórach i metalowym wiaderku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrozik, chlapa, gdzie? Pomysły az kipią w mojej głowie, tylko ze doba ma 24h a Red spać musi. Wióry tez moja robota, a wiaderko Iz skądś wytrzasnęła.
      Pozdrowionka
      Red

      Usuń
  12. Jak fajnie ,ze juz jestescie :) Mam nadzieje ,ze juz zdrowi Wszyyscy :) Drzewka sa sliczne :) i ten zolty end :) Niech juz ta wiosna zawita bo kazdemu sie przyda i slonko :)U mnie wczoraj sie pokazalo troszke slonka to i od razu moja Maje skonczylam :) Milego wieczorka Wam zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już dochodzimy do siebie i mamy się całkiem nieźle. Dziękuję za te wszystkie komplementy a słonko....cóż może poprpawić tak nastrój? Cieszę się że i Ciebie nastroiło do pracy:)
      Wieczorek bardzo miły bo odwiedziły nas dwie blogowe koleżanki ;)
      Pozdrawiam ciepło
      Red

      Usuń
    2. To suuper udany mozna powiedziec wieczorek :) Moja siostra kupila dom,kolega z Polski przyjechal zrobic jej lazienke cala i tak mam goscia jeszcze przez jakies trzy tygodnie w domu bo u nas spi :)Pozdrawiam Was Serdecznie :) Agnieszka

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...