środa, 4 lipca 2012

K&R - duże drewniane litery


Typografia  - ciąg dalszy...
Drewniane inicjały K&R dla Pani Marty. Litery obecnie surowe jednak wszystkie będą w czarnym kolorze. Litery są duże i grube co dodaje im uroku.
Pokazane literki potrzebują jeszcze szpachlowania, ukrycia wad drewna i oczywiście szlifowania.
Wysokość liter 26 cm
Grubość: 3cm
Materiał: olcha

















-----------------------
Nie wiem czy zauwazyliście ale przedwczoraj mój blog przekroczył 10000 wyświetleń i z tej okazji myślę o CANDY. Jeszcze nigdy nie organizowałem Candy ani sam nie brałem udziału.
Rocznica jest podwójna bo setny post również za nami ;)

Pytanie do Was - co najchętniej zobaczylibyście u mnie na blogu jako nagrodę w Candy?






35 komentarzy:

  1. Świetne!!
    I dzień dobry :)) Żyję, jestem :)) 35 tydz -END!!!! :))) Urodzę z radości hahahaha.

    Miłego dnia Wam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy siedzimy jak na szpilkach. Każdy Twój znajomy z bloga kibicuje Twoim zmaganiom z naturą.
      Trzymamy ksiuki i cieszymy się razem z Tobą.
      P.S. Pamiętaj o klawiaturze ;)
      Red

      Usuń
    2. Kasia, ale zleciało!!! Z nami zawsze bezpiecznie, dobijesz do 40tyg. jak nic!!! pewnie byś chciała szybciej witać się z Damiankiem?

      Usuń
    3. Szybciej musi być!!! :D daj mi spokój z 40 tyg :D. Miej litość :*

      Dodałam posta na miarę moich możliwości :*

      Usuń
    4. Post jest świetny, taki letnio-owocowy.

      Usuń
    5. Mniam, mniam... taki smaczniutki ;)
      Red

      Usuń
    6. Ha ha ha jesteście niemożliwi :))

      Usuń
  2. Niezły licznik, Candy musi być obowiązkowo z tej okazji. Co na Candy? Na pewno coś drewnianego, wszyscy uwielbiają wasze rękodzieło!!! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ulega wątpliwości że będzie coś drewnianego. No właśnie....tylko co?
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. Jakiś kicio, albo cała rodzinka: mama i małe kicie ;-)

      Usuń
    3. No tak też myślę, że jakieś zwierzątko!!!

      Usuń
    4. Zwierzątka...hehe. Mylę właśnei o kolejnym cyklu zwierzątek :)
      Red

      Usuń
    5. Cholera,l u mnie zwierzątka mogłyby nie przejść... Mój Belzebub jest chyba zbyt zazdrosny... ale może jakaś Dala? ;) Z koniem przecież nie wygra? ;P Hahahahaa

      Usuń
  3. Moje gratulacje!!! licznik robi wrażenie...a jaki cukieraś? cóż to że wszystkie wasze wytwory są fantastyczne nie ulega wątpliwości...może słonik na szczęście albo jakiś HOMw-owy napiik nieduży - chyba każda o takim marzy;)))
    Ciekawa jestem na co padnie wybór;)
    Póki co cudownego dnia;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę pod uwagę Twoją propozycję. Widzę że te napisy mają wzięcie ;)
      Miłego dnia
      Red

      Usuń
  4. Podpisuje sie pod Justynka - maly przecierany HOME-ik to byloby cos:)
    Gratulacje, kolejnych dziesiatek tysiecy na liczniku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Home, może i będzie Home....Czy coś jeszcze?
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. Gratulacje dla Was Red i Iz!!!! :))) Candy - super pomysł :) Ja najchętniej wygrałabym inicjały oczywiscie drewniane, napis Home, jak pisały dziewczyny to też swietny pomysł, ale ostatnio widziałam Candy z czymś takim ;)) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinova, co się stało z Twoim blogiem? Widziałem również Candy z Home ale to był napis ze styroduru. Może inicjały z mozliwością wyboru czcionki i wykończenia, mogą tez być surowe ;)

      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. O! Inicjały pomysł super!! W końcu to byłaby indywidualna nagroda dla zwycięzcy :) Mój blog? No przecież przed chwilą tam byłeś hahahahahahaa ;)

      Usuń
    3. Malinova, dziś mamy 9 lipca a odpisałem Ci czwartego. Czy Ty nie gorączkujesz przy tej ospie?
      Red

      Usuń
    4. Nie dostaję powiadomień o odpowiedziach a Ty? ;))

      Usuń
    5. Jakieś tam dostaję, zalezy co masz na myśli...
      (Red)

      Usuń
  6. Przepiękne litery, jaki będzie ich koszt z malowaniem i przesyłką? Chyba zacznę o czymś takim myśleć na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Red, fajne dzieło.
    Pokaż kiedyś HOWTO z tego. Chętnie bym zobaczył, jak się to robi :)

    -- Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę kiedyś o HowTo. Zresztą wogóle przydałoby się chyba wstawic jakiś pościk z DIY...
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. DIY są bardzo inspirujące dla coponiektórych freaków ;)

      czekam z niecierpliwością :)

      -- Andrzej

      Usuń
  8. Gratuluję liczby wyświetleń :)))
    Litery świetne, a na candy może & ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, wolałbym jakieś nowe wyzwanie ;(
      Dziękuję i pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. Gwiazdki! ;)) Koniecznie białe!! Koniecznie chcę fory hahahaaha

      Usuń
  9. Całkiem niezłe, ale moje i tak ładniejsze;)
    Gratuluję cyferek- robią wrażenie!
    Candy musi być- ja poproszę serduszka,takie ładne drewniane, może wygram:D

    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. - z góry przepraszam za spam, jeżeli mogłabyś to polub tę stronę
    http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359
    To dla mnie bardzo ważne :)
    Jeżeli chcesz coś w zamian napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Home-to dobry pomysł!
    Piękne robisz te literki,muszę coś u Ciebie zamówić na nowe mieszkanko!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i zapraszam jesli masz ochotę. Zobaczymy, może będzie home...
      Miłego dnia
      Red

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...