czwartek, 3 stycznia 2013

Motto na rok 2013

Witajcie!!! 
Ktoś się martwił o nas? 
Jesteśmy!!!!
Niewiele się zmieniło, jesteśmy z Wami i choć niezbyt aktywni na blogach to mimo wszystko jesteśmy. 

Koniec roku 2012 był dla nas baaaardzo pracowity i to nie tylko dlatego że musieliśmy wysłać 1000 paczek do Was ale również dlatego że kończyliśmy remont naszego mieszkanka. Takiej zwariowanej Wigilii jeszcze nie było. No ale wszystko odbyło się zgodnie z planem ;)))

Nowy Rok 2013= nowe możliwości.
Jak myślicie, jaki będzie?

Remont mieszkania to przede wszystkim białe ściany a na ścianach zawisły niewielkie ramki. A w ramkach....
sami zobaczcie....

Motto na ten rok:))) 

Przecież każdy tutaj ma jakieś pasje....

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Iz & Red





13 komentarzy:

  1. Konfucjusz :)

    Przepiękne te ramki!!!!
    I oczywiście, że ja się martwiłam ;) Już niewiele brakowało żebym zaczęła Was szukać przez Czerwony Krzyż ;))
    Mam nadzieję, że sobie trochę odpoczęliście po tym grudniowym szaleństwie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem dodać że to słowa Konfucjusza. Podpisuję się pod nimi obiema rękami. Jestem, jestem ;)
      Red

      Usuń
  2. Cudne! Bardzo mi się podobają:) 1000? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zrealizować motto :-)
    Wszystkiego naj w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba "Nowy Rok = nowe możliwości" , muszę tak o tym myśleć.
    Ramki fajne, motto też
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, choć czasem wybór sam w sobie jest nie mozliwy albo musimy dokonać innego niż byśmy chcieli;(
    Pomyślności w Nowym Roku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę się martwiłam, ale wiedziałam, że jest mnóstwo zamówień i remoncik. Fajnie, że daliście radę ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)))
    fajne ramki i motto :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli odpada "syndrom czarnego poniedziałku" ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to idę se polezeć;-) ja sie martwiłamez i poproszę o więcej zdjęc poremontowych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...