piątek, 19 kwietnia 2013

CANDY literkowe - abc

Dawno u nas nie było żadnego candy i tym podobnych zabaw. Co?
Cieszymy się że odwiedzacie nas licznie, dziękujemy nowym obserwatorom za zainteresowanie ale jeszcze bardziej dziękujemy tym którzy są z nami od dawna i regularnie do nas zaglądają. 

Specjalnie DLA STAŁYCH BYWALCÓW jak i NOWOPRZYBYŁYCH organizujemy kolejne, tym razem
  LITERKOWE candy.

Do zgarnięcia są dość duże litery a, b, c wykonane ze specjalnie wyselekcjonowanego drewna olchowego, z bardzo ciekawym deseniem, plamkami i ciemnymi żyłkami.
Litery są zaolejowane (nie da się ich malować).


Pokrótce przypomnę zasady candy, które większość z Was zna.

1. Zgłaszasz chęć udziału w Candy pod tym postem.
2. Musisz stać się obserwatorem mojego bloga (jeśli już nie jesteś)
3. Publikujesz na swoim blogu podlinkowane zdjęcie informujące o moim candy-
  w widocznym miejscu (najlepiej na bocznym pasku) z krótkim opisem.

Candy trwa do 6 maja

Zwycięzcę wylosujemy 7 maja (jak wszystko dobrze pójdzie)
Powodzenia

Iz & Red












69 komentarzy:

  1. ooo jak fajnie jestem pierwsza i zgłaszam sie z miła checia:)obrazek zamieszcze jutro a własciwie dzisiaj.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 'A' już mam, ale 'a' nigdy za wiele, a 'b' i 'c' sa mi niezbędne, jak widzę :-) Licze na odrobinę szczęścia, tym bardziej, że własnie siedze i czekam na przyjście na świat mego bratanka i mnie nerwy zjadają :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne sa, oczywiscie stajemy w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce. Piękne to drewno.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne, a jeśli do tego duże to chętnie ustawię je u siebie w domu.
    Serdecznie pozdrawiam H.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście staję w kolejce :-))
    Dzięki za miłe odwiedziny i podpowiedzi.
    Do miłego !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie mogłoby mnie tu zabraknać:) Sa literki, jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzecznie ustawiam sie w kolejce :):) Sliczne literki :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się grzeczniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy. Marzą mi się takie litery.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku cudowne :) uwielbiam candy dla stałych bywalców :) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  13. Skromnie ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne literki, idealnie pasowałyby do mojego kącika biurkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Literki są rewelacyjne! Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Drewno i odcień idealne!
    Chętnie się zgłaszam;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Literki zabezpieczone przez zbrodnią malowania - ja chcę, ja! :) Niekończące się piękno olchowej deski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością wezmę udział w olchowym candy:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja i ja ...grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również zapisuje się na cendy literkowe :)

    Banerek na blogu : simple life of Cetherine umieszczam :)
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezmę udział w zabawie, ale nie mam bloga - czy mimo to mogę ????
    Obserwuję od dawna, wrzuciłam link na fb :)
    Literki fantastyczne :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo jak litery to ja też z chęcią się ustawiam w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście i ja:) Zgłaszam się, bo poluje na litery, a najlepiej cały alfabet:)

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  24. Super literki, zgłaszam się i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. To i my dołączamy:) z wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam surowe drewno, nie mogę przepuścić możliwości stania się właścicielką tych liter i dlatego zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie przygarnę takie piękne literki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłąszam się! Mam wielką nadzieję na wygraną takich cudeniek! ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę, ja... :) Świetne są te literki do niemalowania :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne są, ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Drewno ♥ ♥ ♥ ♥
    Ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Drewno uwielbiam, więc staję w kolejce po śliczne literki.

    OdpowiedzUsuń
  33. a co mi tam, zwiększe statystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie śliczne te literki i bardzo dobrze ,że nie da się ich pomalować , bo straciłby swój urok ;p
    staję , a co... hihihi może się poszczęści ;)))
    pozdrówka
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  35. Obecna;))
    Z ogromną chęcią przystanę...są wspaniałe!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. literki są bardzo kuszące. banner za chwile pojawi się na moim blogu, ach!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się koniecznie do zabawy,uwielbiam Wasze cudeńka,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Staje w kolejce!Moze tym razem sie poszczęści?
    Pozdrowienia z Niemiec :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. na literki czaję się już od dawna, więc spróbuję szczęścia tutaj:-))))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce !
    Warunki spełnione ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam, cudne literki. Marzę o nich :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam w maju na candy u mnie. Mam tylko problem z banerkiem ale zaraz to naprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudne literki:)
    Zgłaszam się z miłą chęcią:)
    Wszystkie warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja ustawiam się w kolejce! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, spróbuję! Piękne drewno!

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja ustawiam się grzecznie w kolejce za tymi cudownymi cukierasami .
    Pozdrawiam M:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. krótko mówiąc.....marzę:) już czuje zapach tych liter, drewna, tę fakturę.....cudne.....a link na deco-szuflada.blogspot.com - obserwatorka isza

    OdpowiedzUsuń
  49. ja również cichutko staję do kolejki ,
    bardzo fajny blog , cudne rzeczy wykonujecie ! i składam zamówienie na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się do zabawy!! :) banerek już wieszam a obserwatorem Waszym już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne rzeczy tworzycie :)zauroczyły mnie :) staje w kolejce może mi sie powiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudeńka takie że i ja również się dopiszę

    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do siebie

    Ania

    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję juz od dawna :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  54. Z radością przyłączam się do zabawy .Warunki spełnione. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastyczne! Zapisuję się :))))
    Piękne drewno, oczami wyobraźni, już je widzę u moich chłopców na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nie przejdę obojętnie :) idealnie wyglądałyby na starym nisku piecyku w naszej kamienicy

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiście też jestem chętna!!!
    Super literki!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mogłabym przegapić ....
    Już je widzę na kuchennym parapecie :)
    Pozdrawiam majowo !

    OdpowiedzUsuń
  59. ...one są cudne,...wszystkie trzy bez wyjątku !!!
    Bardzo chętnie je przygarnę gdy się los do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj, zgłaszam się obowiązkowo :-)
    Dosłownie: piszę się na to!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. zglaszam sie i ja:) pewnie ostatnia ale byc moze ostatni beda pierwszymi:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Super litery :).

    Chętnie i ja je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się z przyjemnością, bo literki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak, chcę :) Uwielbiam wszystkie Wasze drewniaki! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana Candy zakończone 6 maja.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gapa ze mnie, zauważyłam dopiero jak zabrałam się za dodawanie banerka ;)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...