poniedziałek, 21 stycznia 2013

Literowe Candy

Dzisiaj literowe CANDY.

Oto rozsypanka jaką Wam przygotowałam z kilku imion. Jest tutaj ukryte 5 imion dziewczęcych, 2 imiona chłopięce ( w tym jedno to bardzie j określenie chłopca niż imię). Są to dla Nas imiona nietypowe, Polskie i niepolskie.
Literki są kolorowe co ułatwi Wam segregację.






Wygrywa oczywiście ta osoba, która pierwsza odgadnie wszystkie ukryte imiona (określenia)dzieciaków lub ta która do 31 stycznia odgadnie ich najwięcej.

UWAGA!
Pod tym postem należy zostawić swój wpis a na maila 
marrec(at)o2.pl
należy wysłać swoje propozycje.

Zasady chyba wszyscy znają:

1. Należy odpowiedzieć na pytanie (w formie komentarza-opisu pod postem):
2. Być lub zostać obserwatorem naszego bloga:)
3. Umieścić na swoim blogu poniżej umieszczone zdjęcie  i podlinkować do tego posta
3. Będziemy wdzięczni jeśli biorący w zabawie prześle/poleci linka do naszego bloga.





Nagrodą są drewniane litery "a - z" w kolorze czarnym lub miętowym do wyboru dla zwycięzcy.


Powodzenia.

Izabela

14 komentarzy:

  1. O! Udało się! Jestem pierwsza:) Wspaniałe candy, a miętowe literki szczególnie mnie urzekły i bardzo pasowałyby do mojego "Gratia Vobis";). W miarę kompletną listę zaraz przesyłam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce :)

      Usuń
  3. Mam nadzieje, że trafiłam:) mail już poszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mail poszedł :) ale normalnie daliscie czadu z tymi literkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha to i ja spróbuje może się uda ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszła w świat wiadomość. ;) Moje oczy proszą mnie o odpoczynek! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja szczęścia spróbuję "0)
    A teraz lecę banerek u siebie wstawić i mejlika do Was wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa, myślę, myślę... troszkę wymyśliłam :)
    Pewnie inni są wytrwalsi, ale zabawa... świetna . Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale oczopląs,mail już poszedł :)Zabawa świetna!A na literki chyba bym się skusiła miętowe
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podobaja czarne literki, wiec choc juz wszystkie literki mi sie juz zlewaly przed oczami to nadal probowalam odszukac imiona :) Candy genialne :D Pozdrawiam sisimalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tą rozsypanką.Bardzo mi się podoba , podobnie jak Wasz blog.Jesteście wspaniali , każdego dnia zaglądam i śledzę czy jest kolejny wpis .Dotąd nie zostawiałam komentarza ,bo dopiero się uczę obsługi komputera.Dziś pomaga mi mój syn . A literki koniecznie muszą być czarne :).Takie właśnie pasują mi do sypialni.Pozdrawiam i życzę dużo pomysłów.mariaburas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...