wtorek, 11 września 2012

Słoneczna Riviera - drewniany napis i słońce

Wiem, wiem.... wieje tu nudą i pustką. Pewno tak własnie to widzicie:) Znów pochłaniają nas rzeczy ważniejsze i "nie cierpiące zwłoki" przez co trochę zaniedbujemy blog. Mam nadzieję że nie zniechęci Was to bardzo do zaglądania tutaj, bo mimo wszystko co jakiś czas pojawi się nowy post. 

Dziś tylko króciutko o pracy dla jednej Pani znanej szerzej jako Weddingfairy.
Ta Pani stwierdziła że musi pozbyć się czerwonego i urządzić salon w stylu śródziemnomorskim. 
RIVIERA TUmiała o tym przypominać.

Kiedy przyszło do wysyłki, stwierdziliśmy z Iz że co to za Riviera bez słońca. I w godzinę powstało słońce które wrzuciliśmy do paczuszki TU

Zdjęcia kiepskiej jakości ale za to coraz poważniej myślę o nowym aparacie ;)

Miłego dnia
Red





Zdjęcie od Weddingfairy.


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nam tez się spodobało po wycięciu. Piekna faktura surowego drewna nawet trochę imituje promienie i kolory słońca
      Miłego dnia (u nas pada)
      Red

      Usuń
  2. a sie wlasnie zastanawialam skad Aga ma ten napis :P

    dzien dobry- uskuteczniam pisanie jedna reka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się? Ciekawe kto zajmuje drugą rękę...;)???
      Dzień dobry! I mam nadzieję że taki będzie bo wczorajszy zakończył się kiepsko i ze złości poszedłem wcześniej spać ;))))
      Red

      Usuń
    2. To prawda Red o 22 godzinie w łóżku to niespotykana sprawa. Mówię wam co się tu działo...

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
    3. o jaaaa mam nadzieję, żę dzisiejszy będzie inny też!! Bo mój Damianek sobie najwyraźniej pory karmienia przestawił z dziennych na nocne... a teraz śpi jak zabity... eh z tymi dziećmi :D:D

      Buziole dla Was!

      Red przynajmniej się wyspałeś haha

      Usuń
    4. Tak, wyspałem się, za to starszy syn miał pretensje do mnie bo on o tej porze usypia na naszym łóżku a ja się do tego łóżka o 22 wpakowałem. Wolałem iść spac by nikt nie ucierpiał, chodizłem jak gradowa burza ;)
      Damiankowi zyczę smacznego a Tobie radzę obserwuj go. Jak idzie spac to idź spac razem z nim bo w nocy może okazać się to trudne ;)

      Red

      Usuń
    5. problem w tym, ze nie mogę zasnąć :)))

      Usuń
  3. no genialne!!! Teraz to prawdizwa riviera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, co to za riviera bez słońca? ;))))
      Red

      Usuń
  4. Genialny zestaw!!! miałam okazję podziwiać u Aguni;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno pokazujemy tą Rivierę i słońce. Czekaliśmy aż właścicielka się pierwsza pochwali.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. Słoneczko jest super. Już wcześniej podziwiałam. A nudą nie wieje, po prostu mało czasu. Nadrobimy jesienią. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak z tym nadrabianiem będzie, śmiem trwierdzic ze raczej będzie na bieżąco niż nadrobione ;) Czas, czas, czas....ech....
      Cmokasy
      Red

      Usuń
  6. Oj wszędzie wieje nudą, a dziś nawet pada hehe. pozdrawiam
    Literki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pada ale jest nadizeja że zacznie się sezon na grzyby ;) Pozdrawiam i dziękuję
      Red

      Usuń
  7. świetnie to razem wygląda :)
    pozdrawiam mimo chmur słonecznie :))
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego słońca z Riviery nam trzeba jak najwięcej. Zimy niech wogóle nie będzie.
      Pozdrawiamy promiennie
      Red

      Usuń
  8. Kurczę, o znaczy, że możecie wyciąć z drewna dosłownie co tylko chcecie??? Jakbym ja tak mogła.. to wycięłabym na Halloween czarownicę, kota i dynię, z takiego grubego drewna i postawiłabym sobie na kominku! Całą jesień by to u mnie stało!!

    PS: Chciałam jeszcze raz podziękować za Aniołki, dotarły bezpiecznie, jeszcze ich nie widziałam, ale za jakieś 3 tygodnie już zobaczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości sa duże aczkolwiek do pewnych granic. Różne różności wycinamy a i hallowinowe cudaki też się da wyciąć. Jak jesteś zainteresowana to pisz na @ i podeślij jakieś wzory to zobaczymy co się uda zrobić ;)

      Ciesze się że dotarły całe, daj znac jak weźmiesz je do ręki ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  9. Hej u Was jak zawsze same slicznosci, dlatego rzadziej komentuje, bo ile razy mam sie powtarzac ;)))
    Znasz jakies adresy targow staroci,sklepow w okolicach Krakowa, Tarnowa???
    Mi sie marza typowo polskie cudenka...takie z dusza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że pochodzimy z Brzeska? ;)))
      Poniższe informacje znalazłem na stronie : http://www.antyki.info/gieldy.php
      Kraków:
      Balicka giełda staroci
      Każda sobota i niedziela - ul. Balicka 56
      www.balicka.pl

      Giełda staroci - każda sobota na Placu Nowym na Kazimierzu

      Giełda staroci - każda niedziela - ul. Grzegórzecka "Pod Halą"

      Coroczna impreza organizowana w okolicach czerwca, sierpnia i września każdego roku na Rynku

      Pozdrawiam ziomalkę ;)
      Red

      Usuń
    2. Ja sie urodzilam w Brzesku!!! Mieszkalam w Zakliczynie.
      A zeby bylo jeszcze ciekawiej...mojego M. poznalam we Frankfurcie na dyskotece (on jest od dziecinstwa w Niemczech) i co sie pozniej okazalo? Jego tata pochodzil z Brzeska ;)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Słoneczko było naprawdę świetnym pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...