wtorek, 4 września 2012

Mały napis z drewna - "home"

Zgodnie z obietnicą znów zabieramy się za drewniane wycinanki ;)

Małe napisy "home". 
Obie wersje są "do wzięcia" - malowane lub surowe.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam po szczegóły na @


Pierwsza wersja: literka h "z ogonkiem" u góry
Materiał: Olcha
Grubość materiału: 40mm
Długość: 275mm
Wysokość "h" - 100mm a reszta liter 65mm


Druga wersja: literka h "bez ogonka"
Materiał: Olcha
Grubość materiału: 25mm
Długość:  285mm
Wysokość "h" - 100mm a reszta liter 60mm

Miłego dnia!





18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bezogonkowe "h" w połączeniu z lekkim skosem, wygląda zdecydowanie cieplej i bardziej domowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się tylko wydaje. Oba są fajne ;) Zupełnie inaczej wygląda projekt, inaczej nie pomalowane a inaczej pomalowane w odpowiednim wnętrzu

      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  2. Piękne. Ja jutro wybieram sie po drewno. W głowie mam tyle pomysłów, że już wytrzymać nie mogę, aż paruje. Muszę, muszę wreszcie wyciąć to co sobie umyśliłam.
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no na pewno bo widzę, że ostatnio szalejesz... fotka z małym piratem boska.
      Martuś jesiona nie polecam, piękne drzewo, aż szkoda malować, ale twarde do wycinania.

      Iz

      Usuń
    2. Takiego twardego pewnie nie bedę brała. Nie chcę zamęczać mojego malutkiego proxxona. Zresztą od cudnych grubiutkich napisów jesteście Wy, co zresztą robicie perfekcyjnie :)

      Usuń
    3. Zresztą, zresztą, dopiero zauważyłam, że tak się powtarzam...

      Usuń
  3. Jak zwykle świetne! Jak dla mnie napis z ogonkiem jest ładniejszy, interesujący krój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Zdania sa podizelone jak widzę:) Każdy w końcu ma swój gust.
      Miłego dnia
      Red

      Usuń
    2. A Wasza twórczość zaspokaja je wszystkie ;)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  4. a mnie się oba podobają :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Avreo ;) ....i pamiętam o wyróżnieniu, chociaz nie wiem czy napisze coś o sobie... Wolę pozostawac bardziej tajemniczy ;)
      Red

      Usuń
  5. są genialne...a czemu? bo w efekcie białe;)))
    Ja planuję się odezwać, mam zapotrzebowanie ogromne na Wasze dzieła!!!;) niestety wciąż są rzeczy ważne i ważniejsze;-/
    Pozdrawiam Was serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Tak....białe....hehe. Może i fajnie wyglądają białe ale, jak to zresztą wiele razy podkreślałem, czasem żal mi malować drewno i pięknej strukturze....No po co zakrywac je farbą?
      Jak to w zyciu bywa...trzeba wybierac co pilniejsze...Cierpliwie czekam na Twojego maila ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  6. do mojego domu to najlepiej pasowałby w kolorze ciemniejszym - brązowym :)
    chyba wybrałabym bez ogonka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie "home" są możliwe małe czy duże , grube czy chude, proste czy koślawe. Damy rad "prawie" każdej czcionce. Kolorek brązowy też posiadam, mogę też namieszać... hihi

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  7. No super wyglądają. Chyba za miesiąc wpadnę do was na meila i znowu coś zamówię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Sylwia w nasze skromne blogowe progi. Coś wpadło Ci w oko czy masz pomysł na coś?

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
    2. No ten napis home jest przedni i chcę jeszcze ptaszki, ale szczegóły wyślę na meila najprędzej w październiku. Bo teraz jeszcze urlopuję i za tydzień bawię się na weselu mojej kuzynki. No i jak się już ogarnę to się odezwę. Pozdrawiam Was serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...