czwartek, 6 września 2012

Serduszka Capuccino i litery z drewna olchy

Dzisiaj literki niemalowane, surowe z drzewa olchowego. Muszę się przyznać, że nieraz mi się serce kroi jak mam malować litery.Literki mają takie piękne desenie, smugi i mazie. No ale cóż jak mus to mus.

Serduszka w kolorze capuccino. Spontaniczna wizja twórcza, kolor też bardzo twórczy. Co ja się omieszałam oj mówię Wam. Ukręciłam w końcu coś takiego. Ni to żółty, ni to kawa z mlekiem....
Ale ważne że efekt wyszedł i serduszka już skradły serce koleżance, tylko je zobaczyła.

Jednak jakby ktoś chciał? Może coś jeszcze uda się ukręcić.




 Miłego wieczoru i spokojnej nocy.

Iz

24 komentarze:

  1. WoW! Ale cuda! Piekne te serducha i fajny kolor!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham serduszka!!!!!!!!!!!!!!! jej jej tak mocno,ze gdyby nie wyjazd na wakacje, juz dawno prosilabym o nie.A tak - poczekam az wroce i wtedy zamowie, oby jeszcze chcialy sie zrobic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))0)))Fajnie ż eCi sie podobają. Zycze zatem udanych wakacji. Jak to mówią "co się odwlecze to nie uciecze "
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  3. Uwielbiam i wielbić nie przestanę! Serduszka skradły też moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, kolor fajny, nawet struktura przebija;) genialnie;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Struktura to jets to co tygryski lubią najbardziej ;)
      Red

      Usuń
  5. Piekne rzeczy tworzycie :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Dziękuję. Napewno tez masz w swojej głowie mnóstwo pomysłów.
      Red

      Usuń
  6. Bardzo fajny układ słojów ma Olcha. Niby drobiazg, ale patrząc na to od razu widać, że to jakieś lepsiejsze drewno niż standardowa sosna.
    Skąd Wy czerpiecie tyle inspiracji? :)

    Pozdrawiam
    -- Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcha jest dobra do wycinania takich różnych zawijasów. Sosna ma to do siebie że ma twarde włókna, a olcha jest w miarę jednorodna i mniej się strzępi. Moja Iz ma głowę pełną pomysłów, aż ją rozsadza ;) Red jest wykonawcą ;0

      Pozdrowionka
      Red

      Usuń
  7. śliczne te serducha :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. napisy, literki już mi się trochę opatrzyły, ale to jest SUPER! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszka superowe ...
    Rzeczywiście ta struktura pięknie na literkach wygląda, niedługo zobaczę na żywo .... ;))))
    Pozdrowienia ciepłe ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kapitalne serducha, stawiasz w sypialni i od razu milej na sercu i duszy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem fanką literek, te są ładne, a na żywo pewnie wyglądają jeszcze lepiej! Ja też tak mam, że z ciężkim sercem zamalowuje drewno... ja go po prostu kocham... te słoje... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AS to moje inicjały:)
    Pozdrawiam i się rozgoszczę u Was:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo Jakie ładne, podobają mi sie takie drewniane litery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe!:)))) zwłaszcza serducha:0

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam naturalny kolor drewna... A przecierane serduszka również przyjemnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko!! Cuda tworzycie!!! Jestem zachwycona blogiem :-)) Super, że któreś z nas zapisało się do mnie do obserwatorów bo ja mogę dzięki temu czerpać z waszej twórczości teraz :-)) Proszę o kontakt do mnie na skarzynia@wp.pl .. na razie chciałabym jabłuszko ale czuję, że mi się uzbiera ;-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...