środa, 19 września 2012

Drewniany kwiatuszek.

Zakwitły wrzosy, zakwitła lawenda u nas zakwitła i deseczka. Drewniany tulipan. Wzór popularny w sieci. Chciałam jednak zobaczyć jak będzie wyglądał kwiatek w desce o grubości 2,5 cm. Zastanawiała mnie cienka nóżka, Red dodał stojaczek i oto efekt, stojący tulipan. Trochę za późno na tulipany, ale....
W tle drewniany &.






Paskudny dzisiaj dzień, bardzo deszczowo, nic tylko kalosze i płaszcz....nie można zapomnieć o parasolu.

Jak deszczowo to deszczowo...


19 komentarzy:

  1. Wczoraj jesień, dziś już wiosna - kto Kochani za Wami nadąży ;)))
    Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, Olga my nogami jesteśmy już ku jesieni, ale w myślach i sercu trwa u nas wiosna.

      Miłego

      Iz

      Usuń
  2. w deche tulipanek:P
    ladny i praktyczny nie zwiednie:PPP.............film uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie że w dechę a raczej z dechy ;) czeka mnie bezdech od tych dech...
      Mam bardzo ekologiczne wycinanki. Kwiaty nie zdechną, koty też, nie trzeba podlewać i nie trzeba karmić ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. kotecki w kropecki tez widzialam ciaciane,szkoda ze umnie nie ma skraba malego kochanego

      Usuń
  3. pięknie tu u Was! pozdrowienia włoskie (u nas też chyba za chwilę lunie deszcz...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Pozdrowienie polskie od nas z pochmurnej Polski ;)
      Red

      Usuń
  4. Tulipanek świetny, zawsze można przywołać wiosnę jesienią;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas wciąż jest wiosna, chociaż jak się dziś spojrzy za okno to niewiele z tej wiosny zostało. Jesień tez ma swoje uroki ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. mam podobnego tez drewnianego ;) wiosna....eh
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy widziałem u Ciebie drewniane kwiaty. Muszę lepiej popatrzeć....A wiosna.....już tęsknię
      Red

      Usuń
  6. ja tam lubię żywe kwiaty, ale taki tulipanek nie jest wybredny, nie prosi o wodę, nie zwiędnie i zawsze będzie sie pięknie prezentował :)
    no i wiosna nawet zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie takie są idealne :D żywe zawsze zasuszam :D niechcący

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło, że jeszcze można nacieszyć oczy takim ślicznym tulipanem... nieważne że z drzewa, ważne że ładny;) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy tworzycie :) Gdybym mogła to większość z nich widziałabym u siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny element dekoracyjny. Czy kiedykolwiek wyjdzie Wam coś brzydkiego? No chyba nie - zdolne bestyjki.

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę jaki ładny dekoracyjny detalik :) U Was deszczowa piosenka, a u mnie na szczęście deszczu nie ma. W głośnikach Czesław Niemen "Wspomnienie" :)

    Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Tak sobie teraz pomyślałam, że Wasz tulipan to idealny prezent dla panów :)

      Usuń
  12. Taki tulipan o tej porze roku pozwoli doczekać jakoś do wiosny :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...