poniedziałek, 1 lipca 2013

Pink & Pink i stara waliza co ma wiele serc i jedną duszę.

Dzisiaj na pierwszym planie drewniany stary kuferek, a myśleliście, że coś innego??? Hihi
Moje zamiłowanie do staroci jest wielkie, do rzeczy, które zostały wykonane ręcznie, solidnie i z wielką starannością. Kuferek przeszedł już swoje ale swój kształt zachował do dziś. Stary poobijany zniszczony ale skrywa w sobie niejedną ciekawą podróż i mógłby nam wiele opowiedzieć. Taki kuferek z duszą.
Jak go zobaczyłam zastanawiałam się z dziesięć razy czy jest mi potrzebny, ale nie mogłam go nie mieć, taka już jestem. 
Prezentuję go Wam bo moje oczy już trochę nacieszył.
Po za tym starociem mamy też kilka nowości, które można zobaczyć w sklepie .

ZAPRASZAMY.

Pozdrawiam Iz












20 komentarzy:

  1. Jakoś tak... skojarzył mi się z dzieciństwem i starą szopą u mojej babci... To bardzo, bardzo dobre skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izzy, Ty jeszcze nie śpisz? Nie myśl o szopie tylko DO SPANIA! Może te miłe skojarzenia powrócą w snach?
      Dobrej nocy!
      Red

      Usuń
    2. Odezwał się ten, który spał ;)
      Ten komentarz to była ostatnia rzecz jaką zrobiła przed snem ;) Ale co z tego, że się położyłam, skoro zasnąć nie mogłam?

      Usuń
  2. waliza extra! ja wiciaz zachwycam sie ksztaltem kota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot pojawia sie tu nie pierwszy raz ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  3. świetna walizka :))) i wasze drewienka tez :)) i one z czasem zyskają duuuuuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zyskają, chociaz trochę drewna po sobie zostawiamy na tym świecie.
      Red

      Usuń
  4. jest wspaniała...z duszą to idealne określenie:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kufry maja dusze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie komponują się ze świeżym drewnem.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  6. Ot i przydał się kuferek :-)
    Cudaśny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć że ktoś mógł go wyrzucić, na szczęście znalazł się w dobrych rękach.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  7. Kufer cudny, a różowy kotek przesłodki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot jest świetny ;)

    a kuferek to na pewno prawdziwy skarb xD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kufer świetny - ja bym się nie zastanawiała nawet minutki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...