wtorek, 16 lipca 2013

Koty, koty, koty - koty z drewna

Wielu z Was zagląda do nas na Facebooka i wie że publikujemy tam nowości które wyszły spod naszych rąk. Jest również wiele osób które nie ma konta na FB i dlatego prezentujemy najnowsze wzory drewnianych kotów. 
W ostatnim czasie powstało ich znów kilka sztuk i są to koty jakich jeszcze u nas nie było.
Koty to bardzo wdzięczny temat ale też nie łatwo jest wyszukać wzór który oddawałby ich specyficzne zachowanie i pozy.
W sklepiku mogliście oglądać kota który z ciekawością spogląda w dół, kota dużego, który dumnie stoi na półce ze zwisającym w  dół ogonem. 
Teraz prezentujemy kolejne, również takie które nie są podobne do tamtych bo są bajkowo-komiksowe 
Zresztą sami zobaczcie.









Przypominamy ze facebooku trwa jeszcze konkurs do 30 lipca 

Na naszym blogu do 19 lipca trwa również konkurs i można wygrać ciekawą nagrodę ;)

Zapraszamy

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak to koty, uwielbiają psoty ;)
      Pozdrawiam serdecznie
      Red

      Usuń
  2. Ten pierwszy jest bardzo wdzięczny, ma prawie taką samą główkę, jaką zawsze malowała mi mama do kotka ilustrującego wpis w pamiętniku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Fajnie że przywołuje miłe wspomnienia:) Kiedy nas nawiedzisz w Posen Dżulio?
      Red

      Usuń
    2. Napisałam maila. :) Może doczekam się kiedyś odpowiedzi. ;)

      Usuń
  3. Ojej jakie słodkie, te z trzeciego zdjęcia podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że od kiedy zobaczyłam te koty, to wciąż o nich myślę... Jak skończę remont, to któregoś przygarnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas to cieszy że nasze koty dają się we znaki i dając do myślenia. Oczywiście zapraszamy, jak już uporasz się z remontem.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  5. O rany! Weszłam na fb, a tam spełnienie moich marzeń do wygrania! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dość często jest coś do wygrania a czasem nawet spełnienie marzeń ;)
      Red

      Usuń
  6. Wow! Co za kocia rodzina. Fajne są :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo w naszym domu zrobiła się kociarnia. Dziesiątki kotów w całym mieszkaniu. Nasze koty nie dość że są fajne to jeszcze ekologiczne i bezobsługowe ;)
      Pozdrawiam Serdecznie
      Red

      Usuń
  7. ach te kocieta :) ten z wielkimi oczami mnie powalił ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był jego cel - zaskoczyć i powalić ;)
      Miłego dnia
      Red

      Usuń
  8. Ależ one wszystkie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Yeshka, cudownie że do nas zaglądasz.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też nas rozbawił i przenieśliśmy go na drewno. Taki śmieszny z niego spec od ryb;) Pierwsza osoba jaka go zobaczyła od razu go kupiła :)
      Pozdrawiam
      Red
      P.S. Jak tam mija "ten" szczęśliwy czas?

      Usuń
  10. Mnie tu zabraknąć nie może :) Ten pierwszy jest uroczy, zakochańce też by mogły mieć takie oczka doklejane - jakoś na tle pierwszego z oczkami wydłubanymi słabiej wypadają ;)A kot wędkarz to już jest taki poprawiacz humoru, że go sobie chyba na tapetę ustawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiliśmy zrobić tym kotom choćby prowizoryczne oczy bo jeśli dostają je dzieci to pytają czemu te kotki są ślepe. A mnie nie na rękę się tłumaczyć ;) Tapetę? Jak chcesz to podeślę go w większym formacie byś mogła zrobić sobie fototapetę ;)))
      Miłego dzionka
      Red

      Usuń
    2. Wprawdzie planuję remont, ale jakbym trzasnęła taką fototapetę to mógłby ktoś pomyśleć, że mam kota w głowie ;)
      Tak, tak, ja też słyszałam, że kotek jest chory, bo nie ma oczka ;) Spostrzegawcze te dzieciaki ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie kapryszą nie grymaszą, nie hałasują i nie robią bałaganu ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  12. Wasze kotki są cudne, wiem coś o tym:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że przypadły do gustu zarówno te z którymi miałaś już styczność jak i te które pokazujemy teraz.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  13. Bardzo fajne kociaki. Najbardziej podobają mi się te ze smukłymi szyjkami :)

    Pozdrawiam
    -- Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej, pokaż lepiej Twojej Żonie te kociaki bo Ty wolałbyś pewno by pojawiały się tu rzeczy cięższego kalibru. Może kiedyś się doczekasz...mam kilka rzeczy w zanadrzu, tylko na razie brak czasu na realizacje własnych pomysłów.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  14. Koty rządzą ! - jak mówiłam wiele razy. Jeden z najciekawszych Waszych pomysłów :D Chcę takie :) Potrzebuję tylko wyrzynarki włosowej w warsztacie :P
    Zróbcie kotowe Candy bo chcę wygrać :P

    Pozdrawiam,
    Nevrinn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproponujcie sobie wymiankę. Szewc bez butów chodzi, ale za to może z innym się dogadać i załapać na obucie z innej pracowni. ;)

      Usuń
    2. Nevrinn, do wygrania jest kot i litera A ale na Facebooku.
      Dżulia, biżuterię tez mi się udało zrobić na mojej małżonki:)
      Red

      Usuń
    3. Jak ktoś robi w drewnie, to jest w stanie zrobić wszystko. Zależnie od posiadanego sprzętu oczywiście - najważniejszym są zdolne ręce :) Drewno to przecież materiał doskonały :)
      Ja np. biżuterię zaczęłam robić z potrzeby "własnej", że tak powiem i tak założyłam bloga itd. ale generalnie w drewnie robimy od wielu wielu lat, od naprawdę wczesnej młodości. I jak mówisz Julio, szewc bez butów chodzi, dlatego robimy wszystkim, a sami nawet większości potrzebnych mebli nie mamy :P Ale nadszedł czas, właśnie je projektujemy ;)
      Choć mogłabym zrobić sobie czy to kota czy też litery, zwyczajnie nie chce mi się. Może kiedyś mnie najdzie :P Czekamy na możliwość zakupu paru narzędzi by móc w końcu zrealizować trudniejsze projekty, które siedzą od dawna w głowie.
      Jesteście moimi ulubieńcami w kręgu drewnianym dlatego też chyba się na ten Wasz konkursik skuszę, taki kotek pasowałby do pokoju naszej córeczki, który niedługo będziemy urządzać :)

      Pozdrawiam na drewniano :))
      Nevrinn.

      Usuń
  15. Urocze :). Zwłaszcza ta parka. Z chęcią bym takie przygarnęła. Byłyby idealnym dopełnieniem tego futrzastego, który ciągle biega mi po stołach w pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy u nas i zapraszamy na kolejne wizyty. Kot jest do wygrania na Facebooku. Fajnego masz towarzysza przy pracy ;)
      Pozdrawiam serdecznie
      Red

      Usuń
  16. Przeurocze kociaki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapraszamy do kolejnych odwiedzin.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  17. Śliczne te drewniane wycinanki, Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham koty-kłopoty, Wasze są cudne! Szkoda, że przegapiłam candy, rzadko zaglądam ostatnio do internetu. Ale chociaż na konkurs fb się załapię :) Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możemy się czymś wymienić :))) Iz kocha Wasze mozaiki
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  19. uwielbiam uwielbiam Wasze prace - kazda co i rusz piekniejsza. ja jak Goska przegapilam rozdawalnictwo buu :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...