wtorek, 14 sierpnia 2012

Mebelki

Jakiś czas temu kupiliśmy całą sypialnię. Nie są to nowe meble ale po małym tuningu nabrały świetności i zamierzamy urządzić nimi naszą przyszłą sypialnię.  Na razie mebelki czekają na nas w Małopolsce i mam nadzieję że przyjdzie jeszcze ich czas. Tymczasem stoją u mamy i przynajmniej, odwiedzając ją, mamy przyjemność spać we własnym łóżku ;) Nie są to byle jakie meble bo z fornirami i w litym drewnie. Nie znaleźliśmy tam kawałka płyty czy sklejki. W skład wchodzi duże łoże, 2 szafki nocne, 2 komody, pufa i nadstawka - lustro. Za całość nie zapłaciliśmy nawet 2 tys. zł ;)
Meble kupiliśmy  na giełdzie staroci ;)







10 komentarzy:

  1. Ej no teraz dopiero się chwalicie. Cudowne! Proszę o więcej fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyżej Iz wysle Ci na @ bo młodzi robią nieogarnięty bałagan. hehe.
      Red

      Usuń
  2. Piękne! Z duszą meble uwielbiam i drewno... Mmmm. Sama mam niewiele drewnianych, bo wiecznie na walizkach, ale kilka takich skarbów jeździ ze mną :)
    Piękne macie te skarby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak sobie zbieramy różne mebelki. Tylko nie ma się nimi kiedy nacieszyc bo my prawie tak jak Ty. Nigdy nie wiadomo gdzie się wyląduje ;))))
      Też uwielbiamy prawdziwe drewniane meble. Skoro przetrwały wiele lat w tak doskonałym stanie to jeszcze trochę przed nimi. Zresztą drewno da się odnawiać, płytę wiórową można wymienić.

      Moja znajoma opowiadała mi że była kiedyś na uroczystości pewnego małżeństwa które obchodziło 50 lecie i ten stary poczciwy człowiek powiedział do niej " wiesz z ludźmi starej daty i ich małżeństwem jest jak ze starym sprzętem, można je naprawiać. Młode pokolenie i ich małżeństwa jest jak nowy sprzęt, jeśli się coś psuje to się wymienia na nowy".
      Ciekawa myśl. To taka mała dygresja co do mebli z drewna, solidnych, starych;)
      Red

      Usuń
    2. Jest coś w słowach tego starszego Pana ... taka tendencja nowych czasów ... niestety ...
      Meble piękne, z duszą, solidne ... choć dla mnie cały komplet to ciut za dużo, może dlatego że nie lubię zestawów, tylko łączenie stylów, form, ...
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Ojej powiem Wam ,że piękne :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się świetnie śpi na takim łożu 180/220. Po takim łóżku to trzeba się szukać w pościeli.Hihi

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  4. sama bym się na taki zestaw szarpnęła :)
    i tylko te wykończenie pewnie bym przetrawiła na venge, niemniej zakup udany i niczego sobie!

    pozdrawiam
    Al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało nam się zakupić kilka takich staroci, które są piękne. Na razie na nas czekają w ciemnym kąciku, ale przyjdzie na nie czas i spełnią swoją rolę u nas w domu. Bardzo lubię stare rzeczy. W połączeniu z nowoczesnością i jakimś określonym stylem będzie na pewno pięknie się prezentować.
      Ja jestem takim małym zbieraczem i chomikiem. Czasami czy potrzebne czy nie, ale schowam. Potem okazuje się że przecież ja coś takiego mam.
      Nieraz natrafi się okazja zakupu, nieraz jest to przypadek. Ostatnio zakupiłam kinkiet za 30 zł i pomyślałam hm pasowałby mi jeszcze jeden taki sam, szukałam na internecie. Okazało się , że są ale ten sam identyczny kosztuje 350 zł. Byłam w szoku.
      Sypialnia nie była planowana i była podniszczona. Wymagała odnowienia, podwoskowania, ale sama Ola powiedz gdzie kupisz tak duże wyposażeni sypialniane za taką cenę? Dlatego tez wcale nie protestowałam.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  5. Na naszym targu staroci, tanio to się nic nie da kupić :( ciekawa jestem w jakim mieście kupiliście te mebelki?
    Są w znakomitym stanie:)))) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...