wtorek, 28 sierpnia 2012

Filiżaneczki - mania zbierania

Witajcie po bardzoooooooo.... długiej przerwie. Przerwa pracowita dla Reda, a ja leniuchowałam.

Chciałam Wam pokazać moją małą manie zbierania. Filiżanki, filiżaneczki w gwiazdki, kwiatki, kropki, kratki.... Wszystkie piękne, wszystkie moje.
Kilka zdjęć moich kilku ulubionych.
Uwielbiam na nie patrzeć, takie malutkie, zgrabniutkie. Mam nadzieję iż przyjdzie czas by w nich pić kawusie i herbatki.










Kochani to nie wszystko, to nieliczna tego zbioru część.




Witajcie, miłego dnia.

Iz


21 komentarzy:

  1. Witamy, witamy, mam nadzieje, ze przyjemnie spedzilas czas:)
    Mnie najbardziej podoba sie filizanka z rozowa roza i zielonymi listkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej przyjemny urlopik mimo iż dzieci tak szalały że nie szło ich ujarzmić. Jednak żyje i jest nieźle. Teraz pokornieją bo tata nad nimi czuwa.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  2. Pokaźna kolekcja, ja nie zbieram, lubuje się bardziej w białej porcelanie...
    Twoja jest piękna...ta pierwsza genialna!!!
    Mam nadzieję że leniuchowanie przyjemnie minęło;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też mi się podobają, to takie małe filigranowe moje cudeńka, aż strach ich ruszać.

      Wypoczynek znakomity, dzieci szalały ile wlazło. Wieczorem padały w minutę. Grilek zaliczony kilka razy.
      Oby takich urlopów było więcej w roku.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  3. wow niezla kolekcja
    filizanka na drugim zdjeciu moja faworytka:P.............nie przyznam sie gdzie trzymam moja porcelane bo bys mnie przechscila hiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie je uwielbiam. To stare filiżanki mają już swoja przeszłość. Mam też kilka nowych, ale brakło mi czasu na fotki wszystkich.
      Lepiej nic nie pisz, bo mogło by mi serce pęknąć. Jednak z drugiej strony jak masz ich za wiele to moja szafa jest ogromna i chętnie przyjmę.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  4. Cudowne te Twoje zbiory. Jak nas zaprosisz kiedyś na kawusię to będziemy razem z Tobą spijać z nich napar. A będzie jakaś relacja z urlopu i remonciku? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zbiory jeszcze są niewielkie w porównaniu do mojego celu. Marzy mi się cały szklany kredens z samymi filiżaneczkami i cukiernicami. Daleko jednak do spełnienia mojego celu.

      Powiadasz zdjęcia, jak chcesz zobaczyć jaszczurki to chętnie wam pokaże co moje pociechy z nimi wyprawiały.
      Remont na razie nie widać końca.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
    2. Sylwia byłam w Ikei dzisiaj nie ma jeszcze wazonów.

      Usuń
  5. Świetnie Cię widzieć :), a filiżanki super kolekcja :)) , witaj w klubie ;) ja też uwielbiam filiżanki i mam manie zbieranie ,więc jest tego u mnie trochę ...już nie mam gdzie trzymać ,a i tak jak jakaś mi się spodoba ,to kupuje nie mogę po prostu odejść bez niej , w niektórych piję kawkę albo herbatkę , a na niektóre patrzę ;p
    A może jakaś fajna półeczka na filiżanki Waszego projektu ? ;p
    Mnie się tez marzy kredensik ,tylko nie ma go gdzie postawić :))
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niezła jesteś! Oczywiście pomyślimy o półeczce na filiżanki ;) Poważnie !
      red

      Usuń
  6. Witajcie po powrocie :-)) Wspaniała kolekcja!!! Ja mam jedną taką filiżaneczkę, którą dostałam kilka lat temu. Malowaną w fioletowe różyczki... Na więcej nie bardzo mogę sobie pozwolić, bo niestety mieszkanie nie jest z gumy :-( A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Filiżanki są piękne. Anglicy uwielbiają je kolekcjonować. Są okazy bardzo, bardzo drogie...nie znam się na tym aż tak ;)
    Te ze złotymi lamówkami są najpiękniejsze, sama mam kilka. Z porcelany kawa czy herbata od razu lepiej smakuje.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się nie znamy. No może jakiś rosenthal to można odróżnić. A po za tym zbieramy to co sie nam podoba ;)
      red

      Usuń
  8. na[prawde piekne, szkoda że nie mam warunków na zbieractwo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy zbiór, miała byś raj na naszym targu staroci, co miesiąc pojawiają się stragany pełne takich cudeniek ;)Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też można wyrwać co nieco i to co tydzień ;)
      Miły to wieczór
      dziś reamonn ;)
      red

      Usuń
  10. Witam :)
    Śliczna kolekcja :) Bardzo spodobała mi się filiżaneczka nr 5 zdjęcia z drobnymi kwiatuszkami i ornamencikami :) jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła ta twoja kolekcja! Ja też uwielbiam wszelakie filiżanki i kubeczki. Kiedyś kupowałam po jednej, a teraz zapędzam się po cztery albo i więcej... jestem w nałogu... ale widzę, że nie ja sama. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...