czwartek, 23 stycznia 2014

CANDY - Iz & Red & Pracownia Foggi

Witajcie

Dawno u nas nie było żadnego candy i tym podobnych zabaw. Co?
Cieszymy się że odwiedzacie nas, dziękujemy nowym obserwatorom za zainteresowanie ale jeszcze bardziej dziękujemy tym którzy są z nami od dawna i regularnie do nas zaglądają. 

Specjalnie DLA WAS zorganizowaliśmy wspólnie z Anetką z Pracownia Foggi Candy.

Do zgarnięcia jest piękna ZAJĘCZA FARMERKA wraz z drewnianymi zwierzakami.


Pokrótce przypomnę zasady candy, które większość z Was zna.

1. Zgłaszasz chęć udziału w Candy pod tym postem.
2. Musisz stać się obserwatorem mojego bloga (jeśli już nie jesteś)
3. Publikujesz na swoim blogu podlinkowane zdjęcie informujące o moim candy-
  w widocznym miejscu (najlepiej na bocznym pasku) z krótkim opisem.

Candy trwa do 28 lutego

Zwycięzcę wylosujemy 2 marca (jak wszystko dobrze pójdzie)






Na Facebooku możecie też zobaczyć i wziąć udział w Candy w którym do wygrania jest ZAJĘCZY FARMER i TRAKTOR 







ZAPRASZAMY WSZYSTKICH
można próbować szczęścia na blogu jak i na FB.


29 komentarzy:

  1. ja tez wyraziłam swoją chęć u Anetki ale i z przyjemnością odnotowuję swój wpis i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też bardzo chętnie wezmę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego - uwielbiam Was i dlatego zgłaszam się do Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :-) i ja też próbuję !
    Ale u nas zima , dochodzi -20 C, brrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się zapisuję po cudeńka i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę, chcę, bardzo chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zgłaszam :) może tym razem dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to stane i ja a co ;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja staję w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przystanę i ja;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. z radością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na fb juz sie zapisałam, u Was tez spróbuje :) cuda wasze zawsze mile widziane u mnie w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnę dziarską gromadkę:)
    Bannerek z opisem w panelu.
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączę do kolejki, candy reklamuje tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:) piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście biorę udział! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się ustawię w kolejeczce :-)
    info u mnie na blogu na pasku bocznym :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też! Ja też! Ustawiam się w kolejce po te cudne małe-wielkie dzieła sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow cuda po prostu! Już wiem kto by się nimi bawił:) Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne dlatego zgłaszam się z miłą chęcią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oj mój synuś byłby przeszczesliwy jakby dostał takie zabawki

    OdpowiedzUsuń
  22. i my, i my! prześliczny zestaw farmerski! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...