czwartek, 13 października 2016

Puszysty deser.


 mmmmmmmm, na samą myśl leci mi ślinka. 
Niby takie nic, pachnące malizną, ale taki mały deserek po obiadku do kawusi w sam raz.

Już zdradzam przepis.

*** PUSZYSTY KREM ***

przygotowanie: 15 min
Schłodzenie : 1 godz.

10 biszkoptów
20 dag serka homogenizowanego ( ja miałam Danio)
2 jajka
filiżanka mocnej kawy
4 łyżki cukru
2 łyżki rumu
3 łyżki czekolady w proszku

Biszkopty zanurzyć w kawie i układać na dnie naczynia lub pucharków.
Żółtka ukręcić z cukrem, gdy masa będzie puszysta, wlać rum, dodać serek.
Dobrze wymieszać. Masę serową wyłożyć na biszkopty. ( ja dawałam do szklaneczek warstwowo - biszkopt - masa - biszkopt - masa - i pionowo biszkopt niemoczony w kawie do dekoracji).
Wstawić do lodówki. Przed podaniem posypać czekoladą.

Polecam:)

Tylko nie wiem czy po tym rumie można jeździć samochodem, pewnie zależy jaki się da. Ja zastosowałam Austriacki 80% :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...