poniedziałek, 21 grudnia 2015

XMAS - świątecznie


Święta już tuż tuż, już za momencik, już za chwilę. U nas chyba tradycją się staje że wszystko przed świętami staje na głowie i cała organizacja odbywa się na wariackich papierach.

Nie mniej jednak, powstają mniejsze lub większe dekoracje, które przyozdobią nasz dom w tym szczególnym okresie.

Dzisiaj odsłona XMAS. 
Na razie przymiarki dekoracji w różnej kolorystyce a decyzja zapadnie chyba w dniu Wigilii.

Korzystając z okazji chcemy Wam życzyć zdrowych spokojnych świąt, spędzonych w gronie rodziny, w szczęściu i spokoju.

Iz & Red 









6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Korzystając z okazji życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

      Iz

      Usuń
  2. Jak zwykle ślicznie Wam wyszło Izuniu.:-) Ja mam swoje i pięknie prezentuje się w moim salonie. :-) Zdrowych i Wesołych Świąt dla Was Wszystkich!! Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia ja właśnie wróciłam z świątecznych wojaży. Nie miałam okazji odpisać. Dziękuję za życzenia i ślę moc uścisków w Nowym Roku.

      Iz

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Agnieszko za życzenia i dla Ciebie moc uścisków w Nowym Roku.

      Iz

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...